T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
BURSA / YILDIRIM - Yunus Emre İlkokulu

SINIFIMDA UĞUR BÖCEĞİ VAR ETWİNNİNG PROJESİ

SINIFIMDA UĞUR BÖCEĞİ VAR

THERE  is a  LADYBUG  in MY CLASS"

eTwinning project

“Sınıfımda Uğur Böceği Var” eTwinning Projesi okulumuz anasınıfında uygulanmaya başlamıştır. 

 Projemiz Türkiye,Hırvatistan,Romanya,Litvanya,Polonya,Portekiz ve Yunanistandan 20 öğretmen ve öğrencilerle uygulanacaktır.

 Öğrencilerimiz bu projede; uğur böceği pupasını,  yaşam döngüsünü, yaşam alanlarını ve fiziksel özelliklerini öğrenecekler.

Uğur böceğinin kendini koruması ve savunması, uğur böceği yumurtaları ve uğur böceğinin yumurta bırakması gibi konularda drama çalışmaları yapacaklardır. Yaprak biti yiyerek beslenen uğur böceklerini, yumurtalarını, yavru uğur böceklerini ve ağaçlara zarar veren böcekleri tanıyacaklar.

 “Uğur böcekleri ağaçları nasıl kurtarıyor?” sorusuna fen ve doğa etkinlikleriyle cevap bulmaya çalışacaklar. Uğur böceği modeli oluşturarak uğur böceğindeki ve kendi vücutlarındaki simetriyi keşfedip simetri kavramını öğrenecekler.

Uğur Böcekleri aktiviteleri ile öğrencilerimizde; modelleme, karşılaştırma, tahminde bulunma, sıralama, ilişki kurma ve simetri ile ilgili sezgisel anlayış kavramları kazandırılacaktır.

 " There is a ladybug in my class" , eTwinning project has been started in our preschool classrooms.

 This project will be carried out with 20 teachers and their students from Türkiye, Crotia, Lithuania,Poland,Portugal and Greece. In this project, the students will learn about the pupa of ladybug,its life cycle, habitats and physical qualities

 We will make drama activities about properties of ladybugs such as protecting and defending of ladybug itself, ladybug eggs  and process of laying eggs of ladybugs

 Students will also learn the ladybugs feeding on aphids, their eggs, and baby ladybugs( semipupa) and other insects that damage trees

 They will look for an answer to " How do ladybugs save trees?" by doing activities about science and natüre

By making a ladybug model, the students will notice  symmetry in their own bodies and in the ladybugs, by this way they will learn the concept of symmetry

 By doing activities about the ladybugs, the  students will get the concept of modeling, comparision,prediction, ordering, connecting with topics, symmetry and intuitive learning.

30-04-202430-04-202430-04-202430-04-202430-04-2024

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 30.04.2024 - Güncelleme: 30.04.2024 10:31 - Görüntülenme: 26
  Beğen | 0  kişi beğendi

Etiketler :
etwinning,